niedziela, 1 grudnia 2013

Tea day

ALOHA !
Dzisiejszy dzień spędziłam na sprzątaniu i nauce do francuskiego. Mówcie co chcecie, ale dla mnie ten język jest OKROPNY ._. Idąc do gimnazjum chciałam wybrać hiszpański, ale nie chciałam zostać sama w klasie, jednak w LO zmieniam język właśnie na hiszpański - wydaje mi się jakiś taki ciepły i pozytywny :) A CO WY SĄDZICIE O TYCH JĘZYKACH?

Ostatnio podczas zakupów wypatrzyłam coś, co za mną chodziło od momętu, kiedy zobaczyłam pierwszą  reklamę w telewizji. Większość z Was pewnie nie wie, ale kocham babeczki , więc to CUDO musiało wylądować w moim KoszykU. A mowa o.....

                                                       LIPTONIE: JAGODOWA MUFFINKA <3 


Herbata naprawdę pachnie muffinką ^^ Smak jest bardziej jagodowy, ale i tak jest wspaniała. 

Nie wiem jak Wy , ale ja od dzisiaj zaczynam ŚWIĄTECZNE ODLICZANIE !!!
Już za 23 dni będzie gwiazdka. Szczerze, to uwielbiam ten klimat. W tym tygodniu zabiorę się za dekorację mojego pokoju i na pewno pokaże Wam efekty ;) Na pewno znajdą się świąteczne świeczki, lampki i wiele innych. A WY DEKORUJECIE SWOJE POKOJE NA ŚWIĘTA?

39 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie tu u ciebie ;) Szukałam jakiegoś takiego bloga. Ja za to mam niemiecki w szkole. Strasznie nie chciałam się go uczyć, ale nie miałam wyboru. Ale teraz jestem całkiem zadowolona ;) Mamy fajną nauczycielkę

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszniutko <3

    by-marii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku zamierzam udekorować pokój ;) Też już odliczam do świąt ^^ Herbatka <3 Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam <3

    www.dotyk-piekna.blogspot.com <-- zapraszam na konkurs ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra jest ta herbata,a jej zapach*_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się uczę francuskiego i podoba mi się jednak w następnym roku też planuję się uczyć hiszpańskiego. Bedzie fajnie ponieważ oba te języki są do siebie bardzo podobne :** Obserwujęę i mam nadzieję że się odwdzięczyyszz <3

    http://carpe-fucking-diem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy smak herbaty *-*

    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jagodowa herbata. Hmm... Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta herbata to mistrz ! ;)
    a u nas na blogu ostatnie godziny konkursu zapraszamy :)
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo muszę koniecznie kupić <33 ja także zaczynam odliczanie <3
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. MM nie piłam jeszcze tej herbaty ale zrobiłaś mi smaka :D
    Ja za niedługo też zacznę dekorować pokój

    ZAPRASZAM do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałam żadnego z tych języków, więc się nie wypowiadam ;3
    Mmmm nie wiedziałam, że jest taka herbata <3
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałam Hiszpańskiego się uczyc niestety było mało chętnych .. :/ Też odliczam dni do świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie herbaty^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę spróbować tej herbatki <3
    Też odliczam do świąt ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oo nie pilam jeszcze tej herbatki, a jako harbaciana dziewczyna musze ja sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham tą herbate, jest pyszna :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie piszesz. :) wszystko jest spójne i da się to czytać. :*
    obserwuję i zapraszam do siebie <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Baardzo podoba mi się Twój blog! :)
    Gdzie można kupić taką świetną herbatę?
    http://kingsandgabs.blogspot.com/ --> zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo muszę spróbować!! mm.!<3

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja świąteczne odliczanie zaczęłam już jakiś czas temu :)
    Herbatka wygląda smakowicie, aczkolwiek nie przepadam za herbatami innymi niż ta zwykła. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra herbata, ale ja bardziej preferuję miętową lub zwykłą (jasną, ważne, żeby miała wartości) z miodem i cytryną, mm!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam herbatkę w chłodne dni ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam owocowe herbaty :3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. swietnie napisany wpis, bardzo fajnie sie czytalo, co do herbaty to mmm <3 KOCHAM LIPTON!!!


    Zapraszam : http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta herbata jest świetna! <3 Haha, co poradzić, jesteśmy wręcz od niej uzależnione.
    A tak się składa, że uczymy się hiszpańskiego - język interesujący, co nie zmienia faktu, że chciałybyśmy poznać również francuski ;)
    Odliczamy razem :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy :*
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. interesujący smak herbatki:) jesli chodzi o święta to już nie mogę się doczekać i również odliczam..:) dodaję do obserw. i zapraszam również do mnie:) pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo, może wypróbuję z moim chłopakiem, oboje uwielbiamy herbatę :3 nigdy nie dekorowałam swojego pokoju na święta, aczkolwiek w tym roku chciałabym to zrobić, by było klimatycznie i przytulnie :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem na hiszpańskim i to rozszeżonym ;)
    Muszę zpróbować tej herbatki ;D
    Obserwuję!

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo. masz 15 lat xD a herbata jest rewelacyjna mm ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę spróbować tej gerbatki ^^

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo muszę spróbować jej ♥
    Wydaje się puszna :D
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham oba te języki, ale hiszpański troszkę bardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta herbatka musi być urocza :) Ja uczę się niemieckiego, francuski jest trudny, ale piękny. Rosyjski też jest śliczny, taki śpiewny, ale jego przypadki... Jezu, ogarnąć trudno... Hiszpanski podobno dosyć prosty, nie wiem, nie uczyłąm się. Ale z pewnością jest dużo róznych "być" :)
    opowiastkiprawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. muszę wypróbować tę herbatkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też już odliczam do świąt. <3
    Nie mogę się doczekać. :p

    Za każde obserwowanie się odwdzięczam.
    http://patka-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde miłe słowo i za każdą obserwację ♥
p.s. staram się zaglądać do każdej blogerki, która zostawi tu po sb ślad ;)