sobota, 30 listopada 2013

You is kind, you is smart , you is important

ALOHA KOCHANI! ;)

Ostatnio czuje, że jest mi zimno, średnio się wysypiam i kiepsko mi się skoncentrować na lekcjach w szkole. Dlatego właśnie tak bardzo ciesze się z weekendu, choć to tylko 2 dni, z których i tak muszę poświęcić jakiś czas na szkołę.

Rano pojechałam na mini szkolne zakupy- musiałam dokupić kilka rzeczy ;) Ale po powrocie tak się słabo czułam, że poszłam do pokoju i siedziałam w nim praktycznie z 6H ;o Ale dzięki temu miałam czas na obejrzenie wspaniałego filmu, który naprawdę dał mi dużo do myślenia.

Mówię o filmie The Help

Film opowiada o czarnoskórych kobieta pracujących jako służące w domach białych. Pokazuje on, jak te kobiety były traktowane i momętami poniżane, nie tylko przez swoich pracodawców ale i przez władze.

Jednak film skupił moją uwagę na czymś innym.
 Nauczył mnie, że powinniśmy znać naszą wartość, bo jeżeli my ją widzimy, to inni też ją zauważą.
 Nauczył, że powinniśmy się akceptować , tacy jakimi jesteśmy i pamiętać o tym, że dla kogoś jesteśmy całym światem.

Również uświadomił mi, że nie należy przejmować się tym co inni mówią.

Tak jak powiedziała Constantine-

 Kiedy rano się budzisz to ty sama decydujesz , czy będziesz się przejmowała tym, co ci głupcy o tobie sądzą.Więc- uwierzysz im? 

Przepraszam Was, bo nie jest to dokładne odwzorowanie jej słów, ale nigdzie nie mogę znaleźć dokładnego cytatu ;c



Więc bardzo polecam Wam wszystkim ten film :) A WY JAK SPĘDZILIŚCIE DZISIEJSZY DZIEŃ?

                                                                                                 ZEE-ZEE ;)

19 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj cały dzień spędziłam w domu ;)
    Nie oglądałam tego filmu, bardzo fajnie go opisałaś ;)
    Obejrzę jak będę miała chwilę wolnego czasu:) Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku... Ja również mam dość momentami szkoły. Także się nie wysypiam. Dziś praktycznie leniuchowałam, bo potrzebowałam tego. Co do filmu... Bardzo mądre słowa - chodzi mi tu o ten cytat. Bardzo łądny szablon. Powodzenia!
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie ;)
    http://variety-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "The help" jest jednym z moich ulubionych filmów. Książkę również pokochałam. Zachęcam Cię do jej przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten film! i bardzo dobrze pokazuje jak ludzie mogą być bezczelni i wredni wobec innych .Zachowują się jak dzikie zwierzęta. Piękny jest ten film!<3
    Obserwacja za obserwacje? ja jestem za! jezeli chcesz pisz do mnie!<3
    http://slodkanatuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Film oglądalam, i na prawdę mi się podobał ;)
    Pytalaś , co sądzę o twoim nagłowku, jest śliczny ;) Chętnie, skorzystam z twojej pomocy kiedyś tam :D Jak, coś to podaj mi emaila, to bedziemy w kontakcie ;)
    nata-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam tego filmu, ale bardzo mnie zachęciłaś. :)
    Leniwie bardzo. Miałam tyle planów na dziś, lecz lenistwo wygrało...ale o ćwiczeniach nie zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam tego filmu;)
    zapraszam do mnie na konkurs z Oasap :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wygląd bloga. *.* A co do postu to bardzo lekko piszesz i przekonałaś mnie do tego filmu. ^^ Na pewno obejrzę.
    Świetny blog obserwuję. :)

    przemyslenia-yomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z twojego opisu wnioskuję, że to bardzo mądry i wartościowy film!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde miłe słowo i za każdą obserwację ♥
p.s. staram się zaglądać do każdej blogerki, która zostawi tu po sb ślad ;)