niedziela, 27 kwietnia 2014

More coffee in my vein then blood.

HEY !

Tak wiec już po egzmainach. 3 klasiści -- jak wam poszło? Musze przyznać,ze z cz. humanistycznej i z języka jestem bardzo zadowolona c: Przyroda chyba poszła mi najgorzej, jednak nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem - trzeba nadrabiać, zwłaszcza, iż planuję profil biologiczno-chemiczny do LO :) A wy jakie macie plany do LO?


Teraz tylko 3 dni do szkoły i majóweczka <3 po czym kolejne 3 dni wolnego , ponieważ mam wolne z powodu matur ---> powodzenia maturzyści !


Aktualnie mój pokój jest pełen kaisiążek, notatek, kartek, cienkopisów, markerów, skoroszytów i wielu innych przedmiotów pomagających mi w nauce. Pomimo tego, że nie stresowałam się egzmaianmi, dało się odczuć ciśnienie ze strony nauczycieli i rodziców. Wydaje mi się, że wszyscy wkoło martwili się tymi egzaminami bardziej niż ja ;o Ja podeszłam do tego z rezerwą, dzięki czemu miałam spory ubaw z siebie i moich znajomych ;) Czasem jest tak źle, że nie wiadomo czy płakać czy się śmiać. Osobiście polecam to drugie ;)

Jakie macie plany na weekend? Idziecie w poniedziałek do szkoły? Udanego tygodnia Miśki <3 !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każde miłe słowo i za każdą obserwację ♥
p.s. staram się zaglądać do każdej blogerki, która zostawi tu po sb ślad ;)